Friday, January 22, 2010

Einde in zicht.....

We hadden gezegd dat we circa 3 jaar weg zouden blijven en die tijd is bijna om. De afgelopen maanden hebben we wat knopen doorgehakt en uiteindelijk tickets geboekt. De verhuizer komt 19 februari een gedeelte van onze inboedel inpakken en dat zal per boot naar NL verstuurd worden. De belangrijkste spullen zullen in de rugzak meegaan, de rest proberen we te verkopen dan wel weg te geven.
Op dinsdag 2 maart vliegen we naar Tasmanie voor een rondreis van 2 weken en aansluitend brengen we nog een kleine week in Melbourne/Victoria door. Op 24 maart zullen we tenslotte op Schiphol landen!!

Voor onze trouwe blog-lezers (hebben we die??) geven we een 'weer-terug-in-NL-feestje' op zaterdag 3 april. Volgens goede Nieuw Zeelandse gewoonte zal dit een BYO feestje zijn (neem je eigen drinken mee), voor hapjes wordt gezorgd. Laat ons even weten of je komt, via een reactie op dit blog of via de bekende mailadressen.

4 comments:

Erik Atsma said...

Natuurlijk zijn wij van de partij!! Wat dachten jullie dan? Dat je ons uit Badhoevedorp weg kon houden???

Marianne said...

Hoe zo geen trouwe blog-lezers??? Je zult de commentaren nog missen als je hier terug bent.

klaas en jos said...

3 april genoteerd. sterkte met de ontmanteling van jullie huisraad en daarna nog even genieten!

Victor Mensing said...

Oei, trouw was ik zeker niet. Als je afhankelijk was van mij was je verhongerd en verdorst. Ik voel me diep en diep schuldig...

Ik hoop dat ons aankomstkaartje nog op tijd bij jullie aankomt of aan is gekomen. Laat maar weten.

groetjes, Victor