Monday, July 21, 2008

Hoera, een baan!

Vorige week werd ik door Wintec gebeld en werd mij de baan van academic administrator aangeboden bij de School of Social Development. Nog even onderhandeld over het salaris zodat ik na aftrek van kinderopvang en reiskosten nog wat over zou houden en toen geaccepteerd. Woensdag ga ik langs om startdatum en exacte werktijden e.d. te bespreken. Vooralsnog zal ik ma, wo, do en vr ochtend gaan werken, zodat ik op dinsdag met Kate kan blijven zwemmen. Na de vakantie zullen we het opnieuw bekijken.
Vrijdag heb ik Kate ingeschreven bij de creche van Wintec en vanochtend hebben we een paar uur daar gespeeld zodat Kate kan wennen. Woensdagochtend laat ik haar daar een tijdje achter terwijl ik m'n nieuwe kantoor ga bekijken, donderdag en vrijdag zal ik gaan winkelen ofzo terwijl Kate naar de creche gaat. Hopelijk went ze snel, het zal best een grote aanpassing zijn na al die maanden rustig thuis spelen.

1 comment:

Anonymous said...

Van harte!
klaas en jos