Thursday, February 25, 2010

Aftellen (3)

Gisteren was mijn laatste dag bij Landcare Research. Mijn baas, Robert Gibb, was voor de gelegenheid overgekomen uit Palmerston North. We hebben de laatste overdracht gedaan en 's middags was er een 'afternoon tea'. Met wat lovende woorden van Daniel en Robert en een mooie afscheidskaart was dat dan het einde van mijn werk in Hamilton.

Ik heb nog een contract van een half jaar getekend om vanuit Nederland af en toe te helpen met problemen en specifieke projecten waarvan de kennis vooral bij mij zit. Op die manier zou de kennisoverdracht naar de nieuwe teamleden wat meer gewaarborgd moeten zijn.

Vandaag ben ik nog wel even langsgeweest bij Landcare want er was een afscheidsbarbeque voor een Braziliaanse PhD studente die vier maanden in Hamilton is geweest. Dat was wel even leuk want een aantal collega's waren gisteren niet op kantoor dus daar heb ik nu toch nog even afscheid van kunnen nemen.

No comments: