Friday, June 1, 2007

Queensday weekend

Ze doen hier niet aan hemelsvaartdag of aan 2e pinksterdag, dus we lopen wat vrije dagen achter in vergelijking met jullie in NL. Maar dit weekend kunnen we een dag inhalen want maandag is het Queensday. Niet dat de koninging (van Engeland natuurlijk!) dan jarig is, maar goed Beatrix is ook niet op 30 april jarig. Ik geloof niet dat het hier een feest met vrijmarkten enzo is. Ik weet eigenlijk niet wat wel. Maar wij gaan in ieder geval even van het lange weekend profiteren en richting het noorden. Zodirekt (vrijdagavond) rijden we alvast naar een stukje ten noorden van Auckland, we zien wel tot hoever we komen voordat we een motelletje pakken. En het plan is dan om za/zo/ma de Bay of Islands en Waitangi te verkennen, en misschien ook de westkust met de Kauri bomen.

4 comments:

Anonymous said...

Hé dag zusje!

Ikheb em door, hoop ik.....maar dat weten we straks (hihi)

Anonymous said...

Dag,ik heb net tel. instructie gehad en w.s. heb ik het ook door.We hebben vanavonnd een rondje gefietst.Gefeliciteerd met Johan`s verjaardag.Een fijn weekend verder.
Liefs J en W.

Anonymous said...

groetjes van sid dit is een test of het me eindelijk eens lukt om commentaar te leveren ben ik goed in gr sid

Anonymous said...

Hee hoi, Dan ga ik het ook maar eens proberen! kijken of het lukt.
Liefs, Hylke