Monday, October 22, 2007

Labour Day

Vandaag is het Labour Day in Nieuw-Zeeland. In eerste instantie waren we van plan om naar Waitomo te gaan, naar de glowworm caves. Maar vanochtend regende het en Margreet moest nog even bijslapen van een nachtelijke voedingsmarathon. Toen het vanmiddag wat opklaarde besloten we om nog even op de Te Rapa Racecourse te gaan kijken naar de paarden races.

Ik ben ook maar eens in de weer gegaan met de video camera Ik moet nog wat oefenen met
filmen en editten, maar bij deze een eerste filmpje.

2 comments:

Anonymous said...

Hoi Niels & Margreet,
Leuk dat je een videocamera hebt om wat beelden vast te leggen. Wij hebben de eerste twee maanden dat we Meilan hadden (inclusief China) ook veel gefilmd en daar hebben we wel veel werk aan straks (we moeten alle beelden nog filteren en plakken), maar we zullen er een hoop plezier aan hebben...!

Ik hoop dat jullie dat later ook zullen heben, maar geniet eerst nog maar lekker van jullie Kate. Mocht je een keertje een stukje film van haar hebben dan zie ik die graag.

groetjes
Victor

Anonymous said...

Ha Margreet!!

Hier een berichtje van je oud-collega en medeklimster ;-). Ik kan even je mailadres nu niet vinden, maar ongetwijfeld komt 't zo ook wel aan bij je. Gefeliciteerd met het kleine meisje!!! Hartstikke leuk. Leuke naam ook! Beetje cynisch wel, he, om op dat geboortekaartje te zetten dat iedereen van harte welkom is voor een beschuit met muisjes!! Nieuw-Zeeland heb ik voorlopig nog niet in de planning (wel Patagonie, in december! Daar zijn jullie toch ook geweest?)
Nouja, je zult wel 'ns wat horen vanuit 't Amsterdamsche. De ASRE groeit, netals Kate neem ik aan, als kool ;-). Er verandert dus voortdurend vanalles. En met mij gaat 't z'n gangetje.
Geniet van het kleintje, en wie weet, ooit nog eens tot ziens!
Groetjes, Ingrid