Wednesday, November 7, 2007

7 November

En dat betekent dat ik weer een jaartje ouder geworden ben...
Het toeval wil dat er nog 2 collega's bij Landcare Research jarig zijn op 7 november. We geven dus met zijn 3-en een BBQ op vrijdag op kantoor.
De kadootjes die ik gekregen heb zijn hier op de foto te zien:

Een echte kiwi-stijl barbeque mag natuurlijk niet ontbreken, onze gasten kunnen nu dus rekenen op een echte kiwi bbq (worstjes op wit brood...)
Verder nog het boek Ooghoogte van Menno Boermans en Melvin Redeker
en From Weta to Kauri over alles wat groeit en bloeit in de NZ Inheemse bossen.

4 comments:

Anonymous said...

Hoi Niels, nogmaals van harte met je verjaardag. Cadeau's zien er goed uit... dus nu kunnen we lekker barbequen met oud en nieuw!!
Liefs, EMD

Anonymous said...

Hallo Niels,
En nu maar aan het oefenen met de namen van de bomen enz.,een leuke afwisseling met de verkeersregels lijkt me.
Ook van ons de felicitaties.

Liefs van uit drenthe.

Anonymous said...

Hallo Niels,
En nu maar aan het oefenen met de namen van de bomen enz.,een leuke afwisseling met de verkeersregels lijkt me.
Ook van ons de felicitaties.

Liefs van uit drenthe.

Anonymous said...

Hi Niels, nogmaals van harte.
Bij de titel van je laatste boek sloeg mijn hart een slagje over, want ik zag eens een weta op de gordijnen. Die wil je niet in je bed aantreffen...
Wens jullie een fijn verjaardagsweekend.
Jos