Sunday, November 4, 2007

Afscheid

Woensdag 31 oktober vertrok m'n moeder weer naar Nederland. We waren op tijd op het vliegveld, dus na het inchecken hebben we nog een kopje koffie/thee gedronken en ondertussen heb ik Kate gevoed. Na het voeden kwam ik erachter dat ze op de luchthaven zelfs een aparte ruimte hiervoor hebben met een bank, douche, aankleedtafel etc. ;-)

Nadat we m'n moeder bij de douane hadden afgeleverd zijn we weer naar huis gereden. Inmiddels is bekend dat ze goed is thuisgekomen...

ps
Er zijn wat nieuwe foto's van Kate toegevoegd aan het fotoalbum. Het fotoalbum is nu ook direct aanklikbaar onderaan de webpagina.

2 comments:

Marianne said...

Het lijkt wel of Kate ook nog even goed naar oma Sulman kijkt voor ze vertrekt. Op de foto's in het album kon ik nu eindelijk Kate's ogen goed zien. Leuk hoor.
Liefs van m/M voor jullie drietjes.

Anonymous said...

hallo ,
Inderdaad dat was mijn eerste indruk ook ,Kate wil nog even goed kijken hoe of ik er uit zie want het duurt nog weer even voor we elkaar weer in het echt zien ,maar de foto`s maken veel goed!
liefs van ons voor jullie .