Thursday, August 16, 2007

Boekenmarkt

Gisteren stond ik voor een gesloten deur, een foutje in de kranten, maar vandaag begon toch echt de boekenmarkt van het Rode Kruis. De deuren gingen open om 10h00, ik was er een half uur later en het was superdruk. Als eerste ben ik naar de 1-$ zaal gegaan, tafels vol boeken. Ik heb alleen de schrijvers gescand want om grondiger te zoeken leek me te uitputtend. Na een stapel boeken hier gekocht te hebben ben ik naar de algemene boekenmarkt gegaan, daar waren de meeste boeken wel $ 2!!! (voor paperbacks) Gebonden boeken en thematische boeken waren wat duurder, volgens mij max $ 5 ... Met opnieuw het lijstje van Niels in m'n hand alle tafels langs gelopen en nog een stapeltje boeken gekocht. Na 2 uur zat m'n tas vol en ik had niet eens zorgvuldig gezocht. Maar voorlopig hebben we weer genoeg te lezen.

1 comment:

Marianne said...

Hi Margreet,

Heerlijk zo'n voorraadje boeken. Zijn er bekende schrijvers/schrijfsters bij? Houden ze regelmatig deze boekenmarkt? Ik hoop dat je tussen het lezen door nog tijd hebt om iets te vertellen over de antenatal classes.

Groetjes M.