Saturday, August 18, 2007

Digitale Piano

Nu ik niet meer 2 uur per dag in de file sta heb ik weer wat meer vrije tijd. Ik begon het pianospelen toch wel te missen dus ik ben hier op zoek gegaan naar een piano. Om straks de baby niet te storen en vanwege de ruimte is de keuze op een digitale piano gevallen. Nieuwe digitale piano's zijn hier wel behoorlijk duur dus ook hiervoor heb ik TradeMe weer goed in de gaten gehouden. En uiteindelijk een Roland HP350 Piano Plus overgenomen van iemand in Auckland. De Cornet die op de piano staat hebben we 2 weken geleden gekocht. Dit is de vervanger van de Cornet die Margreet had maar die met de inbraak verdwenen is. Ook deze hebben we via TradeMe gevonden, maar dit is wel een nieuwe. Er worden ook spullen aangeboden door bedrijven op TradeMe. In dit geval een muziekhandelaar hier in Hamilton die allerlei instrumenten importeert en voornamelijk levert aan (brass)bands.

No comments: