Tuesday, July 24, 2007

Bed

Aangezien de eerste gast al eerder gaat komen dan gepland werd het tijd een logeerbed te kopen. We keken al een tijdje op Trade-Me, maar bij de meeste bedden liep de prijs toch wel hard op. Maar, uiteindelijk leek het te lukken. Vorige week woensdag konden we het bed ophalen in Cambridge. Dit bed paste niet de auto, maar met het matras als bescherming wel op het dak. Zaterdag hebben we het bed in elkaar gezet en het bleek een romantisch bed, je rolt automatisch naar elkaar toe. Dit leek ons met name in de zomer toch een beetje warm en ook niet al te goed voor de rug etc. We hebben het bed dus weer te koop gezet en een heel nieuw bed bij The Warehouse gekocht. Zondag het oude bed uit elkaar gehaald, naar de garage gesjouwd, het nieuwe bed naar binnen gebracht en in elkaar gezet. Deze lijkt een stuk comfortabeler, maar we moeten wachten tot oktober voor de recensie…

(PS: ik lig op het slechte bed, Niels op het nieuwe bed)

2 comments:

Anonymous said...

hallo,
ben ik blij dat ik als eerste op het hele nieuwe BED mag slapen.!!!!
Hoe groot is de groep en is het iets van jou verloskundige of een groep van diverse verloskun.o.i.
Ik ben benieuwd op de reacties,van de diverse jongere ouders.
Die laat je ons natuurlijk wel weten als "ze"voor mail kiezen
liefs JOWIl

Margreet said...

Het is een groep van allerlei verloskundigen. Je kan kiezen voor classes bij de 2 birthing centre (wij hebben gekozen voor Waterford omdat ik daar ook wil bevallen), Plunket (een soort GG&GD voor kinderen) en nog wat andere organisaties. Degene die de lessen hier geeft werkt in Waterford maar is geen midwife.