Tuesday, July 3, 2007

Werk

Omdat ik dus toch het fototoestel bij me had heb ik meteen een foto van m'n werkplek gemaakt. Het maken van de Building Manual is inmiddels grotendeels afgerond. De diverse Councils hebben hun versie ontvangen ter correctie. Af en toe krijg ik nog een mail met wat wijzigingen, maar het druppelt maar spaarzaam binnen. Ze hebben echter een nieuwe klus voor me verzonnen: een digitale catalogus maken voor technische handleidingen van diverse merken bouwproducten (isolatiemateriaal, balken, muurplaten, etc... eigenlijk alles waarmee een huis gemaakt kan worden). Dus nu ben ik de hele dag bezig met het uitpluizen van internetsites en het downloaden van allerlei informatie. Hopelijk kan ik deze klus tot in augustus rekken!

1 comment:

Anonymous said...

wie weet doe je nog ideeen op voor jullie huisbaas ,b.v.isolatie?Straks staat hij voor de deur om jullie woning als eerste te isoleren .Mischien kun je hem nog wel meervoorbeelben doorgeven.Het is toch goed bedoeld?.
groeten en xx