Monday, March 17, 2008

Happy birthday to me

Zaterdag werd ik weer een jaartje ouder. De dag begon al goed met 3 telefoontjes vanuit NL en een chatsessie met m'n zus. Dus ik voelde me echt jarig. Ik ben goed verwend met o.a. Hollandse lekkernijen.
Het leek me leuk om dit weekend te gaan kamperen in Coromandel maar helaas was de weersvoorspelling niet zo goed voor dit gebied. We zijn dus maar thuis gebleven (achteraf was het dus wel goed weer....). Vrijdagavond een mini espressocheesecake inelkaar gedraaid.

Zaterdagmiddag zijn we weer eens naar de Hamilton Gardens geweest. Het was blijkbaar een goede dag om te trouwen want we kwamen maar liefst 3 bruidsparen tegen, 1 stel trouwde in de Engelse tuin (bezig toen we daar aankwamen), een in de rozentuin (gom stond al klaar, bruidje kwamen we tegen op de parkeerplaats), het derde stel was onderweg naar binnen.

Thuis lag er een pakje in de brievenbus, dvd met De Mol. 's Avonds gelijk 2 afleveringen gekeken!

No comments: