Saturday, March 17, 2007

Fiets en Film

Gisteravond (vrijdag) zijn we naar de film geweest in de stad. (Music&Lyrics voor de nieuwsgierigen onder jullie). De auto kun je vanaf zes uur gratis parkeren langs de straat in het centrum. Het publiek gedraagt zich keurig (dat is in Amsterdam wel eens anders...) , alleen de stoelen zijn wat klein (korte zitting, lage rug), maar goed je moet wat te klagen hebben. De Bios zit in het winkelcentrum in de stad en daar zitten ook van die zogenaamde 'food courts', pleintjes met langs alle zijden verschillende eet mogelijkheden. Erg geschikt voor wat eten voor de film. Kortom een aangename bezigheid, dat naar de film gaan hier.

Zaterdag ochtend de stad in geweest om een fiets te bestellen. Ik heb een tijdje TradeMe in de gaten gehouden om te kijken of ik een 2e handsje op de kop kon tikken, maar die waren of te duur (in vergelijking met een nieuwe fiets) of niet naar mijn zin (te oud). Als ik dan toch een nieuwe MTB ga kopen (ik heb mijn oude fiets niet uit NL laten opsturen) dan moet het er ook maar eentje zijn waar je ook op KAN Mountainbiken. Al mijn collega's zijn bikers dus wie weet. Het gaat een GT Avalanche 3.0 worden, en als het goed is kan ik hem in de loop van de week ophalen.

O, ja. We hebben contact gehad met 'The Moving Company', dat is de firma die aan deze kant de verhuizing doet. En de container wordt de 25e verwacht. Duurt het allemaal dus best nog wel lang...

1 comment:

Anonymous said...

Hi Niels en Margreet,

Mooi bikeje, kan je weer wat aan je conditie gaan doen. Hebben ze daar ook indoorklimwandjes? En heb jullie al een bibliotheek gevonden? Aanrader voor Margreet : Dreamscapes van Tamara McKinley (speelt in Australie)
Kunnen jullie thuis eigenlijk al wel koken? Groetjes, Marianne.