Thursday, March 1, 2007

Eerste werkdag

Vandaag was mijn eerste dag bij Landcare. Ik heb een eigen kamer (met nog heel erg lege muren...) naast het 'Spatial Lab'. Natuurlijk het nodige papierwerk doorlezen en formulieren invullen en een introductie rondje door het gebouw gedaan. 's Middags wat meer inhoudelijk introductie gehad van mijn direkte collega's; hoe ze de gis data hebben georganiseerd en hoe zij projecten doen. Komende maandag en dinsdag is mijn teamleider ook in Hamilton ( hij zit normaal in Palmerston North) om me verder in te werken. Het lijkt erop dat er genoeg interessante klussen voor me liggen om op te pakken.

Het mooie aan een kamer naast het Spatial Lab is dat ik profiteer van de Airco van het SL. De meeste andere kamers hebben geen Airco en het kan hier in de zomer best wel vochtig warm worden... Hopelijk komt de container met onze spullen er gauw aan want dan kan ik mijn kasten vullen met mijn studieboeken.

2 comments:

Anonymous said...

Hee Margreet en Niels,

Wat klinkt het allemaal goed en wat ziet het er mooi uit! Fijn dat jullie een huis hebben gevonden en dat Niels zijn eerste werkdag gehad heeft!

Margreet ik mis je!

Heeeeel veel plezier en geluk,
Maudi
Dennis en Suze

Anonymous said...

Hoi Mensen,

We zijn nu even in Zuidlaren en checken via de computer van pa+ma even jullie site. Zijn nu wel een beetje nieuwsgierig naar het interieur van jullie woning. Effe een paar foto's op de site dus......

We wachten vol spanning af

Johan en Hylke