Wednesday, April 11, 2007

Tijdelijke job

Vanochtend werd ik om 09.00 uur gebeld door de midwife dat ze de afspraak moest afzeggen. Even later ging weer de telefoon, het uitzendbureau waar ik 2 weken geleden een interview heb gehad zocht iemand die per direct de plaats van de tijdelijke receptioniste kon opvangen omdat zij ziek was geworden. Dus nu ben ik een vervanger van een vervanger....
Dat werd even haasten, snel m'n haren gefohnd, ontbeten en kleren gestreken. Daarna in de auto gestapt en naar Frankton (een andere wijk van Hamilton) gereden, zo'n 20 minuten. Om 10.00 uur meldde ik me bij Longveld Engineering Ltd. Dit bleek een metaalbewerkingsbedrijf te zijn. De voornaamste werkzaamheden zijn de telefoon opnemen en gasten ontvangen, daarnaast allerlei voorkomende administratieve klusjes. Dus deze dag heb ik doorgebracht met berichtjes aannemen, het controleren van facturen, archiveren en het typen van briefjes aan afgewezen sollicitantes voor de receptioniste-functie. Morgen en vrijdag kan ik hier in ieder geval ook werken, na het weekend zal de tijdelijke receptioniste wel weer beter zijn. Hopelijk maak ik een goede indruk en zal het uitzendbureau me snel weer ergens voor inzetten.

1 comment:

Anonymous said...

Hoi Margreet en Niels,

Wat ontzettend leuk dat jullie een baby krijgen!
Margreet, ik hoop dat je je goed voelt en niet teveel last hebt van kwaaltjes. Geniet ervan!

Groetjes, Yolanda