Wednesday, April 11, 2007

Verhuizen Part 2

Woensdagochtend 4 april werd ik gebeld door The Moving Company of ze de volgende ochtend rond tienen onze verhuisdozen zouden kunnen afleveren. Niet echt ruim van te voren, maar gelukkig had ik wat tijd in mijn agenda vrij ;-)

Donderdag waren ze er om kwart voor tien. De dozen werden rap via het terras naar binnengedragen en binnen het kwartier waren ze weer verdwenen en had ik ruim 20 dozen in de kamer staan.

Als eerste maar de keukenspullen uitgepakt. In Nederland hadden de verhuizers niet bepaald zuinig gedaan met het inpakpapier, dus al snel had ik naast de dozen ook een berg papier in de kamer liggen. (zelfs de gebruiksaanwijzing voor de dvd-speler was in papier gewikkeld...)

Vervolgens de 2 boekendozen uitgepakt en alles in de boekenkast gezet (moet nog wel op alfabet). Uit de andere dozen kwamen o.a. de schommelstoel, computer, printer, dvd-speler, kleren (mijn broeken kunnen bijna allemaal in een koffer gestopt worden want zijn inmiddels te krap), kampeerspullen en bergschoenen te voorschijn.

In de garage heb ik tot slot de fietsen uit hun dozen gehaald.

Na een dag werken rest er een stapel platte dozen en een berg papier. De meeste spullen zijn opgeruimd, een aantal moet nog een definitieve plek krijgen. Het huis is inmiddels een stuk meer aangekleed, met eigen vertrouwde spulletjes. Heerlijk!

No comments: